AUMA Scandinavia vil fra 1 januar 2021 etablere en egen avdeling i Norge. Vi ser derfor etter deg som vil være med på oppstarten, og ser dette som en spennende utfordring. Du har teknisk bakgrunn, har lyst til å jobbe med både teknisk service og salg. Du vil ha kunder på hele Østlandet, og det er viktig at du trives med reisevirksomhet og høy aktivitet.
Vi ser etter deg som:
- Har relevant teknisk erfaring, gjerne innen elektro eller VA.
- Er vant til å jobbe med kunder, gjerne som servicetekniker.
- Er selvstendig, og tar ansvar.
- Er strukturert, og trives med å planlegge.
- Er praktisk, og er opptatt av å finne gode løsninger.
- Har god forståelse skriftlig og muntlig i norsk/engelsk.
Oppgavene dine vil være:
- Utføre service, vedlikehold og reparasjoner på elektriske aktuatorer.
- Planlegge og prioritere serviceoppdrag i samarbeid med resten av teamet.
- Montasje, feilsøking, support og vedlikehold av AUMAS produkter, samt utføre diagnostisering, testing og justering av elektriske aktuatorer.
- Dokumentere og rapportere resultat fra servicebesøk til kunde og i CRM.
- Salg av reservedeler, serviceavtaler, vedlikehold osv. til kunder.
Du vil i tillegg jobbe med opplæring ute hos kunder, og der er derfor viktig at du er trygg i denne settingen. Stillingen rapporterer til Servicesjef i Sverige. Du vil jobbe ut mot kunder, leverandører og konsulenter på Østlandet, og har selv ansvar for å planlegge uken, med base i hjemmekontor.
Høres dette ut som stillingen for deg? Da har vi lyst til å høre fra deg. Send gjerne inn en kortfattet søknad og CV i dag, da søknader behandles fortløpende.